بهبود رابطه جنسی با مصرف نوشیدنی های گیاهی

رابطه جنسی سالم با نوشیدنی های گیاهی
شاید برای‌تان عجیب باشد که چگونه یک نوشیدنی گیاهی می‌تواند به بهبود روابط جنسی کمک کند. در حالی که این موضوع یک اصل ثابت شده است که سلامت، تازگی و مغذی بودن  موادغذایی که مصرف می‌کنیم می‌تواند تاثیری مستقیم بر کیفیت و چگونگی رابطه جنسی میان زوج‌ها و همسران داشته باشد و حتی در مواردی به پیشگیری از بروز برخی اختلال‌ها در روابط جنسی کمک کند.

 

نوشیدنی های گیاهی,نوشیدنی گیاهی

نوشیدنی های گیاهی جهت تقویت رابطه جنسی زوج ها مناسب می باشد

 

  

ما به شما می‌گوییم چگونه از ترکیب برخی از گیاهان دارویی مانند هل، زنجبیل، گل یاس، فلفل قرمز، وانیل و زعفران با میوه‌های تازه می‌توانید نوشیدنی های گیاهی  تهیه کنید که با نوشیدن آن به افزایش سطح هورمون، بهبود جریان گردش خون در بدن، افزایش برانگیختگی و تقویت بنیه خود کمک کرده و با بروز اختلالاتی مانند سردمزاجی یا بی‌میلی جنسی خداحافظی کنید.نوشیدنی های گیاهی که با نزدیک شدن فصل‌های گرم سال، بهار و تابستان، می‌توانند بهترین انتخاب برای رفع عطش و از آن مهم‌تر بهبود روابط جنسی میان زوج‌های جوان باشند.


شربت رز با چاشنی هل
کمتر کسی می‌تواند در برابر عطر خوش گل سرخ که با هل ترکیب شده از خود مقاومت نشان دهد. بنابراین تهیه نوشیدنی گیاهی خنکی که از ترکیب هل و گل سرخ تهیه شود می‌تواند بسیار گوارا و فرح‌بخش باشد و هر کسی را علاقه‌مند به مزه کردن آن کند. در کنار این مزایا خواص درمانی و معجزه‌آسای گل سرخ و هل در درمان ناتوانایی جنسی و سرد مزاجی ارزشی افزوده برای این نوشیدنی گیاهی به همراه دارد چرا که نه تنها به رفع عطش فرد کمک می‌کند بلکه می‌تواند به بهبود روابط جنسی نیز کمک کند اگر دست کم 3 تا 4 بار در طول هفته مصرف شود. 

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی می‌توانید از عصاره تهیه شده از گل سرخ استفاده کنید. در یک  لیوان 2 قاشق سکنجبین بریزید و به میزان 3 تا 4 قطره عصاره گل سرخ به آن اضافه کنید. نصف خیار رنده شده را به سکنجبین اضافه کنید و متناسب با ذائقه‌ای که دارید یک تا 2 عدد هل را درون آن بیندازید. در نهایت یک لیوان آب  خنک اضافه کنید. عصاره گل سرخ و هل از آنجا که در گروه گیاهان دارویی با طبع گرم قرار می‌گیرند، می‌توانند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در بهبود رابطه جنسی شما داشته باشند.


نوشیدنی گیاهی وانیلی ویژه ماه عسل
یکی دیگر از شربت‌هایی که در بسیاری از کشورهای آسیای شرقی به نوشیدنی ماه عسل نیز مشهور است و خانواده‌ها نوشیدن آن را به زوج‌های جوان توصیه می‌کنند شربت عسل وانیلی است که به دلیل عطر و خاصیت مقوی‌ای که دارد می‌تواند به بهبود رابطه جنسی و تقویت بنیه زوج‌ها کمک کند.

مصرف این شربت علاوه بر تقویت قوای جسمی به آرامش زوج‌ها نیز کمک می‌کند و می‌تواند بر ترشح مناسب هورمون تستسترون نیز اثر بگذارد.

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی کافی است آب ولرم را با 2 تا 3 قاشق عسل طبیعی مخلوط کنید و به آن اندکی پودر، چوب یا عصاره وانیل خوراکی اضافه کنید. بعد از تهیه این شربت آن را درون یخچال بگذارید تا خوب خنک شود. اگر مایل باشید می‌توانید آن را ولرم هم میل کنید.


با این کوکتل پروژسترون بسازید
یکی از مهم‌ترین هورمون‌هایی که میزان آن می‌تواند به بهبود روابط جنسی زوج‌ها کمک کند میزان هورمون پروژسترون بدن است. بی‌شک تعادل این هومورن و میزان مناسب آن در بدن می‌تواند خاطر هر زوجی را از این بابت آسوده کند. بنابراین مصرف موادغذایی و گیاهان دارویی که به تولید و تنظیم این هورمون در بدن کمک می‌کنند بسیار اهمیت دارد. دانه‌های کدو تنبل، قارچ و اسفناج از جمله سبزی‌هایی هستند که به کنترل میزان پروژسترون بدن کمک می‌کنند.

 

نگران نباشید نمی‌خواهید کوکتلی ازاین سبزیجات به شما معرفی کنیم. کوکتلی که با کمک آن می‌توانید همین میزان از پروژسترون را دریافت کنید کوکتلی تهیه شده از میوه‌های تازه بهاری است. می‌توانید با ترکیبی از انگور، تمشک، کیوی ونعناع تازه یکی از بهترین و مفیدترین کوکتل‌های سلامت را تهیه کنید. برای تهیه این نوشیدنی گیاهی یک عدد کیوی و یک فنجان تمشک را میکس کنید و آن را درون یک لیوان بریزید و سپس متناسب با گنجایش لیوان آب انگور زرد به این ترکیب اضافه کنید.

 

حتی می‌توانید چند حبه انگور زرد پوست گرفته شده به این نوشیدنی گیاهی اضافه کنید. در نهایت چند برگ نعناع را خیلی ریز ساتوری کنید و به کوکتل اضافه کنید. نوشیدن این کوکتل می‌تواند به تامین پروژسترون بدن کمک کند و کیفیت روابط حنسی شما را بهتر و مفیدتر کند.


نوشیدنی گیاهی پالپ‌دار با طعم انبه
یکی دیگر از نوشیدنی های گیاهی که می‌تواند به بهبود روند درمان سردمزاجی و بی‌میلی جنسی کمک کند خوردن میوه انبه یا نوشیدنی‌های تهیه شده از آن است. ما به شما یکی از نوشیدنی‌های گیاهی  مفید و سالم را که با انبه و با چاشنی زنجبیل تهیه می‌شود معرفی می‌کنیم. این نوشیدنی گیاهی با توجه به طبع گرم و مزه تندی که دارد بیشتر مورد توجه مردان قرار می‌گیرد و می‌تواند به بهبود جریان گردش خون در بدن‌ آنها کمک کند و تا حد زیادی بی‌میلی جنسی را از آنها دور کند.

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی باید پوست انبه را بکنید و آن را درون دستگاه میکسر بریزید و آنقدر آن را میکس کنید تا مایع رقیقی شود. حین میکس کردن می‌توانید یک فنجان آب خنک نیز به انبه اضافه کنید. بعد از آماده شدن میکس انبه را درون لیوان بریزید و اگر لازم بود کمی دیگر آب یخ به آن اضافه کنید. در نهایت یک برش کوچک از انبه را رنده کرده و به میکس انبه اضافه کنید. حتی می‌توانید به جای رنده کردن زنجبیل را به حب‌های خیلی کوچک ببرید و آن را درون مخلوط انبه بیندازید تا یک نوشیدنی پالپ‌دار مفید آماده کنید.


نوشیدنی گیاهی مخلوط یاس و آناناس را تجربه کنید
گل یاس از آن دست  گیاهان دارویی است که در شیوه‌های درمانی طبیعی درمان مانند گیاه‌درمانی و عطر درمانی از گل، برگ، اسانس و عصاره آن برای درمان استفاده می‌شود. یکی از کاربردی‌ترین موارد مصرف عصاره یاس در درمان بی میلی و سردی جنسی است. به همین دلیل تهیه مخلوطی از عصاره خوراکی این گیاه و میوه‌ای همچون آناناس با توجه به طبع گرمی که دارد می‌تواند یک گزینه خوب برای تقویت و بهبود روابط زناشویی زوج‌ها باشد.

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی خوشمزه و در عین حال خوش‌عطر کافی است آب آناناس را با 4 تا 5 قطره از عصاره یاس مخلوط کنید و آن را درون لیوانی بریزید و به آن ترکیبی از نعناع و خیار اضافه کنید. می‌توانید چند برگ نعناع را ساطوری کنید و با نصف خیار رنده شده مخلوط کرده و به این ترکیب مقوی اضافه کنید. این نوشیدنی گیاهی را باید خنک بنوشید.

 

نوشیدنی گیاهی,لیمو فلفلی

لیمو فلفلی از نوشیدنی های گیاهی است که موجب بهبود گردش خون در بدن می شود

 

یک نوشیدنی گیاهی مقوی با طعم لیموفلفلی
یکی دیگر از نوشیدنی های گیاهی طبیعی و گیاهی که می‌تواند به بهبود جریان گردش خون در بدن و آزادسازی اندورفین در بدن کمک و انرژی و نشاط زوج‌ها را تقویت کند تهیه نوشیدنی لیموفلفلی با چاشنی عسل است. این نوشیدنی گیاهی می‌تواند در عین حال که انرژی زیادی در بدن تولید می‌کند به از بین رفتن بی‌میلی جنسی و بی‌حوصلگی برخی از زوج‌ها کمک کند و رابطه جنسی شما را بهبود بخشد.

 

برای تهیه این نوشیدنی گیاهی به لیمو ترش تازه احتیاج دارید. نصف لیوان آب را با نصف لیوان آبلیموی تازه و ترش ترکیب کنید. یک تا 2 قاشق عسل طبیعی و تازه به آن اضافه کنید و در نهایت یک عدد فلفل قرمز چیلی را که روی آن را با نوک چاقو خراش داده‌اید به این شربت اضافه و آن را خنک میل کنید. مراقب باشید که نباید از زمان تهیه این نوشیدنی گیاهی تا مصرف آن مدت زمان زیادی بگذرد. چراکه به مرور زمان میزان تندی شربت بیشتر و بیشتر می‌شود و مصرف تندی بیش از اندازه برای حفظ سلامت دستگاه گوارش توصیه نمی‌شود.

منبع:

مجله زندگی ایده آل

bartarinha.ir

http://www.beytoote.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد