هفت راه برای افزایش مقدار اسپرم

هفت راه برای افزایش مقدار اسپرم

بیشتر مردان چه بخاطر بچه دار شدن و چه بخاطر لذت بردن از انزال، تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند. به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد. صرف نظر از صحت و سقم این گفته، بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم را بیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید. بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنسی شما را هم بیشتر سازد.

شما امروز در این مقاله نکات سودمندی در مورد افزایش مایع منی خواهید آموخت.

ادامه مطلب ...

نقش لباس و لحن در ارتباطات غیرکلامی

نقش لباس و لحن در ارتباطات غیرکلامی

ارتباطات غیر کلامی عبارتست از کلیه پیام هایی که افراد علاوه بر خود کلام ، آنها را نیز مبادله می کنند. طرز قرار گرفتن ، راه رفتن ، ایستادن ،حرکات ، چهره و چشم ها، لحن صدا، طرزلباس پوشیدن و ... جملگی نشانه های ارتباطات غیر کلامی هستند.
    بنابراین توجه به کلیه موارد فوق می تواند در نحوه ارتباط با مشتری و جذب وی موثر واقع شود . مشتری در بدو ورود به محل کار شما با دیدن نشانه های غیر کلامی در مورد شخصیت شما قضاوت می کند. باید تلاش کنیم تا شخصیت مثبتی در ذهن مشتری از خود به جا بگذاریم تا در موردشما قضاوت خوبی داشته باشد. اصولا در مراودات اجتماعی بیشتر بر نشانه های غیر کلامی اعتماد می کنند تا بر نشانه های کلامی پس نشانه های غیر کلامی را تقویت کنید . نخستین برخورد و نخستین تاثیری که برمردم می گذارید بسیار اهمیت دارد. بد نیست بدانید که کلام 7درصد، لحن و طنین 38درصد و حرکات ( که ارتباطات غیرکلامی در آن دخیل هستند )55درصد اطلاعات را منتقل می کنند.

ادامه مطلب ...

نکات کلیدی جنسی در مورد زنان

نکات کلیدی جنسی در مورد زنان

یا مایلید تا بتوانید روزهایی را که همسرتان بالاترین میل جنسی را دارد، پیش بینی کنید؟ باور کنید یا نه این امر کاملا قابل پیش بینی است. تنها چیزی که لازم است مقداری تحقیق، یک تقویم، و بررسی های دقیق است و سپس شما بزرگترین هدیه را دریافت می کنید. (و شانس بیشتری پیدا می کنید تا در زمان پیش قاعدگی تا حد امکان خودتان را از روح سرد او دور نگه دارید.)
بدون هیچ شک و شبهه ای ثابت شده است که خواست های جنسی یک خانم به طور قابل توجهی در هنگام تخمک گذاری (و اندکی پس از آن) افزایش پیدا می کند. این مقاله شما را راهنمایی می کند که بهترین زمان برقراری رابطه جنسی با همسرتان چه وقت است و چگونه آقایون می توانند بیشترین استفاده را از این اوقات ببرند.

ادامه مطلب ...

مقاربت دردناک و کاهش میل جنسی

مقاربت دردناک و کاهش میل جنسی

در صورتی که دچار مقاربت دردناک هستید، از این نمودار استفاده کنید. احساس درد یا ناراحتی در داخل یا اطراف مهبل در زمان دخول یا بعد از مقاربت، از مشکلات شایع زنان است. این موضوع ممکن است به دلیل انواعی از علتهای جسمی یا عاطفی رخ دهد. علت هرچه که باشد، باید درصدد پیگیری پزشکی برآیید، چون ادامه پیدا کردن درد در طی مقاربت، بر میل جنسی تأثیر می گذارد و ممکن است رابطه شما را با همسرتان دچار مشکل کند.

مقاربت در سنین بالا
هر دو زوج باید بتوانند علی رغم بالا رفتن سن، از تمامی احساسات جنسی، چه جسمی و چه عاطفی، لذت ببرند. پس از یائسگی، در اثر کاهش لغزنده بودن مهبل، مقاربت باعث ناراحتی می شود. علت کاهش لغزندگی، کاهش استروژن است. بهترین راه حل های کوتاه مدت، استفاده از ژلهای محلول در آب و به کارگیری روشهای جنسی جدید هستند.

به عنوان نوعی درمان درازمدت، گاهی می توان خشکی مهبل را با هورمون درمانی بهبود بخشید (به مبحث یائسگی بانشاط ‌مراجعه کنید). به مرور که سن مردان بالا می رود، مدت بیشتری طول می کشد تا به نعوظ کامل دست یابند و نعوظشان هم به سفتی گذشته نیست. انزال هم ممکن است با اندکی تأخیر اتفاق بیفتد. با وجود این، اغلب بالا رفتن تجربه و اعتماد به نفس این مسایل را جبران می کنند. در صورت ابتلای هر یک از طرفین به بیماری ناتوان کننده، استفاده از وضعیت قرارگیری متفاوت و شکل دیگری از تماس جنسی می تواند کمک کننده باشد. برخی از افراد مبتلا به مشکلات جنسی در گذشته، از سن به عنوان عذری برای اجتناب از مقاربت استفاده می کنند، ولی هیچگاه برای مشاوره دیر نیست و سن هم مانعی برای دستیابی به درمان محسوب نمی‌شود.


ادامه مطلب ...

نا خوشی قبل از قاعدگی

نا خوشی قبل از قاعدگی

نا خوشی قبل از قاعدگی دو هفته قبل از شروع قاعدگی استروژن و پروژسترون ( هورمونهای زنانه ) افزایش می یابند.
این هورمونها چرخش دوره قاعدگی را تنظیم می کنند و از طرفی دیگر سیستم اعصاب مرکزی را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.
در حالت طبیعی میزان این دو هورمون در بدن با یکدیگر در حالت تعادل است.
خارج شدن از این تعادل سبب بروز مشکلاتی می شود.

بدین صورت که اگر سطح استروژن بیش از حد طبیعی شود، فرد احساسی از نگرانی و اضطراب خواهد داشت و هنگامیکه میزان پروژسترون بیش از حد طبیعی شود فرد به افسردگی و بی حالی دچار می گردد.
بطور معمول خارج شدن میزان این دو هرمون از حالت تعادل تا چندین روز و تا زمانی که دوره قاعدگی بعدی آغاز شود ادامه می یابد و به عبارتی دیگر با شروع خونریزی تعادل اولیه بر قرار می گردد.
لازم به ذکر است که از علائم دیگر این نوسانات هورمونها و عدم تعادل آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد : میل شدید به شیرینی جات و پر خوری، تورم، افزایش وزن، سر درد، آکنه، درد شدید پستانها و کمر درد.
در یک فرد ممکن است چند علامت با هم و یا تنها یکی از علائم نمایان شود.

ادامه مطلب ...

مراحل هیجان جنسی

مراحل هیجان جنسی

** ایجاد هیجان جنسی در زن و مرد طبق پژوهش های  Masters و Johnson به ۴ بخش تقسیم میشود:

۱ـ مرحله تحریک

۲ـ مرحله اوج

۳ـ مرحله ارضاء

۴ـ مرحله بازگشت


ادامه مطلب ...

گفتگو شرط اساسی یک رابطه جنسی رضایت بخش

گفتگو شرط اساسی یک رابطه جنسی رضایت بخش

رابطه جنسی گاهی از اوقات می‌تواند نامطلوب و یا حتی دردناک باشد. با این حال اغلب به جای اینکه در مورد آن صحبت کنیم، سکوت می‌کنیم و چیزی نمی‌گوییم، چرا که نمی‌دانیم چگونه در مورد روابط جنسی‌مان باب گفتگو را باز کنیم.
ولی افرادی هستند که راه های برقراری گفتگو را در این رابطه با استفاده از کلمات مناسب پیدا کرده‌اند. مطلب زیر توصیه های خانم لورا بلتران (Laura Beltran)، روان درمانگر مسا‍‌یل جنسی است.
از مهمترین توصیه‌های خانم بلتران برای داشتن یک رابطه جنسی رضایت‌بخش، گفتگو در باره این رابطه است. به نظر او اگر افراد در مورد رابطه جنسی‌شان اصلاً صحبت نکنند و یا کم صحبت کنند، از داشتن یک رابطه خوب محروم می‌مانند.
به اعتقاد لورا بلتران حتماً باید به طرف مقابل گفت که ازچه چیزی خوشمان می‌آید و چه چیزهایی برای ما نامطلوب هستند.

ادامه مطلب ...